2012. október 11., csütörtök

Itt van az ősz!

Megint nem jártam erre hónapok óta! :) De most, hogy kint süt a nap, de azért már hideg van, hatalmába kerített az érzés, hogy fűznöm kell valamit! Mert tétlenül nem ülhetek bent! :D
És annyi szépséget látok a gyöngyös társaimnál, hogy az eszméletlen! Választani sem lehet közülük, hogy melyikhez hasonlót készíthetnék én is! :)
Úgyhogy átnyálazom az oldalaitokat, hátha találok valami nem túl bonyolultat, de mégis gyönyörűt (mert már kijöttem a gyakorlatból)! :) 
Ha találok, és megcsinálom, akkor azért közzéteszem, hogy kinek is köszönhetem az inspirációt! :)

És még hozzá kell tennem, hogy mostanában a Halloween-i díszek foglalkoztatnak, mert hamarosan itt van! És rá kellett, hogy jöjjek, hogy ünnepmániás vagyok, tehát DÍSZÍTENEM KELL!!! :D Ötleteket várok, mert nekem még semmim nincs! :)

Nincsenek megjegyzések: